zaterdag 3 juli 2010



Hoera! er is er 1 jarig.


sooow een jaar vliegt voorbij als je even niet oplet.
Elise is vorige week alweer 9 geworden.
soms kan ik het even niet meer bij houden.

ze wilde graag dat mama weer uitnodigingen zou maken.
prima dacht ik, tot dochter lief met een uitgebreide wensen lijst aan kwam.
roze en lila, dat ging nog.
een leuk paars lintje had ik ook.
maar de paarden stempel bleek tijd technisch gewoon onmogelijk.

we hebben heel wat winkels en webwinkels bezocht maar de stempel van haar keuze was nergens voorradig en moest derhalve besteld worden bij de leverancier.
die ging het dus niet halen.

we hebben nog honderden andere plaatjes en stempels bekeken maar niets kon haar goedkeuring wegdragen.
de avond voor dat de uitnodigingen de deur uit moesten, kreeg ik een idee.

met een standaard gekochte uitnodiging achter de hand, ben ik aan het knippen plakken en snijden geslagen.
bloed zweet en tranen later (lees 2 uur) had ik 9 uitnodigingen klaar.

de volgende morgen wachte ik met spannig de reactie van elise af.......
hey mam..... deze zijn leuk!
pfffff gelukkig.

nu hoop ik dat het feestje net zo in de smaak valt.



liefs melanie





Geen opmerkingen: