woensdag 7 juli 2010



hallo allemaal, daar ben ik weer!
zo hoor je weken niets en dan in eens bijna elke dag.
ik heb de laatste tijd zo veel zin om me lekker terug te trekken in mijn hobby hoek,  zoek denk ik wat rust.
t is bijna vakantie en ik tel de dagen af, net als de rest van mijn gezin.

maar nu nog even een criss cross kaartje, ze zijn zo leuk om te maken dat ik zondag ochtend nog even snel een kaart heb gemaakt voor mijn jarige zusje.
het is een challenge op de just magnolia challenge blog .
(http://justmagnolia.blogspot.com/ )

het afdrukje van tilda had ik al gekleurd liggen en heb er dus papier bij gezocht.
dat viel overgens niet mee.
maar ik vind het toch een leuke combi geworden. lol





het flapje met het taartje heb ik aan 1 kant vast gezet zodat er wat euro's tussen konden.


liefs melanie

5 opmerkingen:

Liesbeth zei

Hij is superleuk geworden!
groetjes Liesbeth

Stampin Mindy zei

Beautiful coloring, love those flowers!

Thanks for joining us at Just Magnolia!

Miranda zei

Onwijs leuk kaartje zeg!!!

Bev zei

Oh my goodness, this is wonderful! Thanks so much for joining us at Just Magnolia this week x

Anoniem zei

Hoi Melanie,

Gevonden!!!!
Wat een leuke dingen maak je zeg(zei zij jaloers)wat zijn ze schattig he,die stempels van Magnolia.

Groetjes Yvette