zondag 24 juli 2011

ik was even afwezig maar...........

ik heb niet stil gezeten hoor!
de tijd ontbrak even om mijn blogje bij te houden.

dus even snel een update van wat ik zoal gemaakt heb.

deze kaart voor de meester van elise.


uitnodigingen voor het kinderfeestje van elise. (10 x)




een kado voor pim.


dankjewel kadootjes  voor de tso krachten en de leerkrachten aan het einde van het  schooljaar!
dit zijn ze niet allemaal ;)  (15 x)


en een moederdag kadootje, weet niet of ik hem al had laten zien hihi.



en dan had je nog alle kinderfeestjes waar voor geknutseld moest worden maar waar ik jammer genoeg geen foto's van gemaakt heb!

tot snel ( echt waar deze keer echt hihi),
liefs melanie

6 opmerkingen:

Fieneke zei

Wat een heleboel leuke dingen! Leuk die uitnodigingen voor je dochter en al die bedankjes.
Groetjes Fieneke

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een hoop mooie dingen zeg
groetjes miranda

roelie zei

nee je hebt zeker niet stil gezeten

mooie dingen heb je gemaakt

gr roelie S

roelie zei

melanie

ik had al gereageerd op je blog

en al het moois wat je hebt gemaakt

gr roelie S

melanie castenmiller zei

dank je wel allemaal!! ( bloos bloos)

Scrappingann zei

Waar ben je gebleven, al een tijd niets op je blog geplaatst.
Ik ben volger geworden, zodat ik een melding krijg als er iets te zien is.