zondag 29 augustus 2010

creabeurs in den bosch

hoi allemaal,
ben van de week naar de knotsgekke kaarten dagen in den bosch geweest.
vond het in eerste instantie een beetje tegen vallen.
veel 3d  knippen filligraan en andere dingen, niet waar ik voor kwam.
maar toen ik thuis mijn "buit"op de tafel uitspreide had ik toch meer dan genoeg gekocht.
kijk maar mee....

1 grote fles glitterlijm, organza lintjes en gluedots

4 papier blokjes

aquarellpapier en ez mount

nog meer papier


magnolia doohickey's


kico stempels en 2 "krijgertjes"


magnolia stempels


en last but not least envelopjes, brads en bloemmetjes.

pfff dat was toch best zwaar!
nu er mee aan de slag.....

liefs melanie

3 opmerkingen:

Unknown zei

Jij bent goed geslaagd!
Ik kon helaas niet naar de beurs... ik spaar lekker door tot Zeist ;-)

Ik kan de laatste 4 foto's niet zien (jammer, ik ben erg benieuwd naar de magnolia's en je bloemetjes!)...

Veel plezier met je nieuwe frutsels!

Groetjes Marijke

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hoi Melanie,
Bedankt voor je reaktie op mijn blog.
Je hebt leuke spulletjes op de beurs gekocht. Veel plezier ermee.

Groetjes Miranda

Unknown zei

Jaaa! Nu kan ik alles bewonderen! :-P
Je bent echt goed geslaagd zeg!