donderdag 19 maart 2009

jawel het is zover......mijn bestelde stempels van de craftlounge zijn binnen!
yes, yes, yes (doet een ronde dansje door de kamer)
ze zijn zooooo leuk, ik kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan!
helaas moet ik nog even geduld hebben, want mijn dagen zitten zooo vol.
maar wat in het vat zit verzuurd niet...... toch;)
ik laat snel wat zien met de nieuwe stempels.





ook mijn papa was vorige week nog jarig en daar heb ik wat voor gemaakt.
ik had het niet gedacht maar hij was er zowaar erg blij mee. hihi.
(een label voor aan de fles jenever een notitieboekje, en een kaart.)





liefs melanie.

4 opmerkingen:

Miranda zei

Zoooo echt super stempels zeg!!! Kan me voorstellen dat je eigelijk het liefst direct aan de slag wilt!!
Je kaartjes zijn ook weer erg leuk!!
Fijn weekend!

Lischa zei

erg leuk je kaartjes en ook leuke stempels

groetjes jolanda

Tessa Tegendraads zei

leuk hoor en gefeliciteerd met je papa

Tessa

Hilde Suykerbuyk zei

hoi melanie, leuke stempels zeg!
ik zag vandaag pas je reactie op mijn blogje! schandalig!!!!
maar beter laat dan nooit zou ik zeggen, dus reageer ik vandaag terug, je vroeg wanneer ik naar het magnolia event was geweest. dat was op de vrijdag. en zodra het nog een keertje is ga ik weer!!! zo leuk!
je kaartjes voor papa zijn leuk en laat ik je ook maar ineens feliciteren met je vader.
gr.hilde