dinsdag 27 januari 2009

ok, ok ik weet het, ik ben een slechte blogger!
wat heeft het lang geduurd voor ik weer toe kwam aan schrijven.
nu is schrijven niet mijn sterke kant maar je doet wat je kan, toch!
ook ben ik niet heel actief creatief bezig geweest, op dit moment wil het allemaal niet zo lukken.
als ik aan m'n bureautje ga zitten gebeurd het (niet).......ik ben leeg.
met mooi papier, nieuwe stempels en ponsen zou het toch moeten lukken maar niets is minder waar.
hele vellen versneden tot niets, afdrukjes gemaakt en ingekleurd belanden net zo snel in de prullenbak.
aaaaarrrrgggg, ik heb een scrappersblok!!!!!!(of een kaartenblok ;) )
ik kijk in boekjes en tijdschriften voor inspiratie maar zelfs het liften van een lo is een opgave.
maar nu genoeg gemopperd........want taaaadaaa ,ik heb me met m'n moeder opgegeven voor HET magnolia event.
vol verwachting klopt mijn hart, zou dit me weer opgang helpen??
ik heb er zooooo'n zin in en kan bijna niet wachten. (ik zal wel moeten want het is pas in maart)
wel heb ik twee kaartjes gemaakt (ja,ja het viel niet mee) 1 voor m'n collega die is bevallen van een meisje, en 1 voor een vriendin die wel een steuntje in de rug kan gebruiken.

deze kaart is voor m'n vriendin.

het geboortekaartje.

en m'n nieuwe aankopen.


tot snel,

groetjes Melanie

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je hebt van mij een award gekregen ,ik wist even niet zo goed hoe ik je een bericht moest sturen om dit aan je door te geven ,maar bij deze geef ik de award aan jou

groetjes lischa/jolanda

Angelique zei

wat heb je een schitterende kaart gemaakt!! en ja ik heb dat ook ooit dat ik op blogs ga zitten kijken voor een idee, en aan het einde van de avond zit ik er nog;)

groetjes angelique