zondag 28 december 2008

na twee super fijne kerstdagen en en lekker rustig weekend weer eens even wat plaatsen.
een tijdje geleden heb ik op de blog van ria (http://dragonmagicscrapkaarten.blogspot.com/)
een berichtje achter gelaten, en laat ik nu de gelukkige winnaar zijn van de blogcandy.
deze zat afgelopen dinsdag in mijn brievenbus.
toen ik de envelop open maakte was ik blij verast, wat een hoop leuke spullen.
RIA BEDANKT!!!!! de foto's staan hier onder.
natuurlijk kon ik het niet laten om direct het e.e.a. te gebruiken.....
voor mijn ouders en schoonouders moest ik de kerstkaarten nog maken dus dat kwam mooi uit.
elise en thijs (mijn (b)engeltjes) heb ik op een voicerecorder "o, denneboom" laten zingen., en deze opgeleukt met papier en lint van ria.
op het afspeel knopje een bloemmetje geplakt, en aan de binnenkant geschreven : druk op de bloem, ook al zijn we niet hier dit geeft toch veel plezier.
en leuk dat ze hem vonden.......we hebben ze nl zelf overhandigd want ze gingen niet door de brievenbus(grrrr)





de kaart voor opa kees en oma tineke,

de kaart voor opa bert en oma maaike.



groetjes melanie




1 opmerking:

Tessa Tegendraads zei

oh wat een leuke kaartjes zeg!!! (heb je gezien in het berichtje bij je vorige post dat je een award gewonnen hebt ;-) )

Groetjes van Tessa